Дэлхийн түвшний менежер - 1

Дэлхийн түвшний менежер - 1

21-р зууны менежер

  • Дэлхийн түвшний удирдагчид байгууллагын үнэлэмжийг хэрхэн өсгөдөг вэ?
  • Дэлхийн түвшний удирдагчид өндөр оролцоотой багийг хэрхэн бий болгож, хөшүүрэгдэж чаддаг вэ?
  • Дэлхийн түвшний удирдагчид өндөр оролцоотой багийг хэрхэн бий болгож, хөшүүрэгдэж чаддаг вэ?

Зорилгоо тодорхойлох

  • Байгууллагын бизнесийн зорилгод нийцүүлсэн багийн зорилго тодорхойлох нь.
  • Зорилгыг тодорхой, хэмжигдэхүйц, бодит, уялдаа холбоотой бөгөөд цаг хугацаатай хэлбэрээр тодорхойлох нь.
  • Багийн гишүүд үүрэг хариуцлагынхаа утга учрыг ойлгож, байгууллагын алсын хараа нь зорилготой ямар уялдаа холбоотой болохыг ухамсарлахад нь туслах.

Урам зориг түгээх

  • Менежер болон ажилтантай эелдэг харилцан яриа өрнүүлэх.
  • "Нэгийг харьцах нэг" гэж юу вэ?
  • Өөрчлөлтийг дүгнэж, үргэлжлүүлэн хянах нь.

Цагийн менежмент

  • Удирдагч хүний хувьд хамгийн чухал ажлууддаа төвлөрч, цагаа зөв зүйтэй хуваарилах нь.
  • Хэрэгцээгүй олон имэйл, хурал уулзалтуудаас татгалзаж сурах нь.
  • Том зургаар харж, өндөр үнэ цэнэтэй ажилд цаг заваа зарцуулах тэнцвэртэй хэв маягийг бий болгох нь.

Харилцааны ур чадвараа сайжруулах

  • Байгууллагын санаачлагыг багийн гишүүддээ оновчтой хүргэх.
  • Ажилтнуудын хооронд уялдаа холбоо, үнэ цэнийг бий болгохын тулд харилцаа холбоог ашиглах нь.
  • Гүйцэтгэх удирдлагын стратеги – Энэ нь ил тод бөгөөд ажилтнуудад ойлгомжтой байх ёстой.

Сайн хурал, сайн үр дүн

  • Хурлыг хүн бүрт ач холбогдолтой хэлбэрээр зохион байгуулах нь.
  • Хурлын дарга эсвэл оролцогчиийнхоо хувьд хурлын явцад хэрхэн нөлөөтэй оролцох вэ?
  • Хуралд бэлтгэх, хурлыг зохион байгуулах болон хурлын хурлын дараах үйл явцын хяналт явуулах нь.

Хэрэглэгчээ ойлгох нь

  • Хэрэглэгчдийн хүлээлтэд нийцүүлэх, бүр давуулан биелүүлэхийн тулд тэдний хэрэгцээг ойлгох нь чухал.
  • Хэрэглэгчийн төлөө хандлагад суралцах.
  • Зах зээлийн нөхцөлүүдийг өөрчилж буй одоогийн чиг хандлага болон шинэ инновацуудыг ирээдүйн нүдээр харах нь.

Шилдэг баг байгуулах

  • Шилдэг баг байгуулах үндсэн зарчмууд.
  • Байгууллагын болон хувь хүний зорилготой, нэгдсэн алсын хараа зорилгын хүч.
  • Хүмүүсийн оролцоо, өндөр түвшний гүйцэтгэл.

Өөрийгөө болон багаа хөгжүүлэх

  • Тасралтгүй хөгжил, дэвшлийг бий болгохын тулд өөрийгөө соригч та бусдад үлгэр дуурайл болох нь.
  • Багийн гишүүдийнхээ ирээдүйн хүсэл, тэмүүллийг ойлгох нь.
  • Хувийн болон багийн хөгжлийг хамтад нь анхаарах чадвар.

Удирдлагатайгаа харилцах

  • Дээд удирдлагынхаа хэрэгцээ болоод хандлагыг ойлгох нь.
  • Сайн түншлэлийг байгуулах нь хоёр  талын хэрэгцээ хангагдах суурь болдог.
  • Таны карьерт чухал нөлөө үзүүлж чадах хүмүүстэй харилцаа холбоогоо сайжруулах замаар түншлэлийг бий болгох нь.

Илтгэх чадвараа сайжруулах нь

  • Санаагаа тодорхой бөгөөд амьдаар илэрхийлж, нөлөөг бий болгох нь.
  • Сонсогчдын хэрэгцээг тодорхойлох нь.
  • Сэтгэл хийгээд оюун ухааныг хамтад нь хөдөлгөж, ярьж буй сэдвээ амьдруулах нь.
  • Танхимын танилцуулгыг бэлтгэх шилдэг аргачлалууд.

Стратегийн удирдагч болох нь

  • Гүйцэтгэх захирал, санхүүгийн захирал, маркетингийн захирал, үйл ажиллагаа хариуцсан захирал, хүний нөөцийн захирал зэрэг удирдах албан тушаалтнууд юунд үндэслэн чухал шийдвэрүүдийг гаргадаг вэ? Яагаад?
  • Удирдах албан тушаалтнаа хэрхэн ойлгож, зөв оновчтой харилцах вэ?
  • Удирдлагын стратегийн хэрэгцээнд нийцүүлэн багийн зорилгыг тодорхойлж, төвлөрөн ажиллах нь.